Ano, je to tak, i zajímavé telefonní číslo může rozhodnout o tom, že lidé raději kontaktují vás, než vaši konkurenci. Čím to je? Rozhodně se nejedná o estetickou záležitost, lidé si podle krásy telefonů nabídky nevybírají. Jenže když je konkurence veliká, může zvítězit ten, kdo je lépe zapamatovatelný. Takže když někdo bude potřebovat například odtahovou službu – automaticky si vzpomene na jednoduché telefonní číslo, které nosí ve své hlavě od chvíle, kdy ho poprvé uviděl.
A rozhodně se nemusíte bát, že když do takového čísla investujete, že vaše konkurence bude mít brzy lepší – jistá pravděpodobnost tu vždycky je, ovšem plošně se nic takového stát nemůže. Prostě proto, že počet takzvaných zlatých čísel na trhu je přece jen omezený.
Ovšem je potřeba počítat i s tím, že každé nedostatkové zboží má svou hodnotu, která je o to vyšší, čím více je nabídka jedinečná. Proto by vás nemělo překvapit, že se cena takového výjimečného kontaktu může vyšplhat až na stovky tisíc korun. Vždy v závislosti na tom, jak moc budete nároční a o jaký konkrétní kontakt budete mít zájem.
Na druhou stranu, když si vše důkladně spočítáte, tak dost možná dojdete k závěru, že se vám taková investice opravdu vyplatí. Jestliže vám jednoduše zapamatovatelný a zajímavý kontakt zajistí stovky zakázek navíc, jestliže díky němu budete nejvíce zviditelněným obchodníkem ve své kategorii, pak se vám investované peníze brzy vrátí zpět.
K tomu, abyste takovou investici ještě více podpořili, je vhodné spojit svou novou konkurenční výhodu s chytrou reklamou. Jakmile si zlaté číslo pořídíte, nastává ten pravý čas na propagaci. A to takovou, jejímž prostřednictvím lidem doslova natlučete do hlavy, kam se mají obrátit, jakmile budou potřebovat vaše služby. Lidé by se zkrátka toto spojení měli naučit jako školní říkanku. To je spolehlivý a velice efektivní způsob, jak zajistit, že si na vás vzpomenou vždy, když zatouží po tom, co nabízíte.