LinkedIn má dvě strany, na kterých můžete působit. Jednou je možnost běžného uživatele, který hledá práci a nabízí sám sebe na trhu. Druhou je možnost pro společnosti prezentovat svou činnost. A právě na to se nyní soustředíme. Lary Julio, marketingová expertka z LinkedInu na pražském summitu poskytla pár rad, jak na to.
Pravidelnost
Stejně jako u sociálních sítích je pravidelné zveřejňování příspěvků klíčem k úspěchu. Ukázalo se, že firemní stránky, které publikují denně, navštěvují uživatelé až dvakrát více. Meziročně se jedná o zvýšení návštěvnosti až o 50 procent.
Zajímavý obsah
Vizuální obsah má samozřejmě vyšší sledovanost než samostatný text, a to až o 38 procent. Proto se soustřeďte na fotografie a krátká videa od 8 do 30 vteřin. Je to nejlepší způsob, jak co nejjednodušším způsobem představit svou firmu veřejnosti. Video nezapomeňte doplnit o titulky, abyste předali co nejvíc cenných informací.
Marketingové pravidlo 60 : 40
Tohle pro marketingové odborníky není nic nového. Co to ale znamená pro laiky? Strategie 60 : 40 znamená, že 60 procent obsahu by mělo myslet na budoucnost a budování dobré pověsti. Zbývajících 40 procent se má soustředit přímo na zákazníka a tzv. call to action. Řeknete tak klientům, co přesně mají udělat, např. navštívit určitou stránku vašeho webu.
Zjistěte si, co lidi zajímá
Před vytvářením obsahu si samozřejmě musíte zjistit, co je zajímá. Ideální je na to LinkedIn Insight Tag, který pomáhá zajistit demografické informace o návštěvnících. Další možností je nástroj Content Suggestions, která ukazuje přesný obsah a témata, která nejsou nejpopulárnější.
Když se budete držet těchto rad, můžete si razantně zvýšit návštěvnost a poskytnout svým zákazníkům spoustu cenných informací. A kromě návštěvnosti se ideálně zvýší i tržby. Čím víc lidí uvidí váš content, tím víc lidí si koupí to, co prodáváte. Proto neváhejte a pusťte se do drobných kroků, které povedou k velkým změnám.