Už jste někdy viděli soukromého podnikatele, který by se pyšnil tím, že nemá zákazníky, a tudíž ani příjmy? Viděli jste, že by se někdo podobný radoval z toho, že nemá ani korunu, a dokonce na svém byznysu prodělává? Sotva, že? To byste totiž museli kápnout na někoho z takových lidí, kdo už se ze svých neúspěchů pomátl na rozumu.
Ovšem zatímco si nikdo nepřeje, aby se coby soukromý podnikatel do podobné situace dostal, není ničím výjimečným, že na někoho z takto podnikajících lidí podobné problémy dolehnou. A stává se to dokonce i podnikatelům internetovým, u kterých by se mohl leckdo mylně domnívat, že ti toho budou ušetřeni vzhledem k tomu, kolik má internet uživatelů, a tedy i jejich potenciálních zákazníků.
I internetovým podnikatelům se tak nejednou stane, že si pořídí svůj web, na kterém hodlají podnikat, zveřejní na něm své nabídky, jenže potom už jenom sledují, jak se na výsledcích jejich podnikání podepisuje nedostatečná návštěvnost takového webu.
A co za to může? Každý SEO expert vám potvrdí, že zpravidla web a jeho obsah neodpovídající tomu, co od něj očekávají internetové vyhledávače. Kdykoliv totiž někdo z lidí na internetu něco hledá, zadá takové klíčové slovo do vyhledávače, který mu nabídne hezky seřazené odkazy na relevantní weby. A zatímco to, co se zdá vyhledávačům relevantní a kvalitní, zaujme ty hledající hned na prvních příčkách, to nedokonalé se krčí až kdesi vzadu, kde to už nikoho nezajímá.
A když se tak někomu z internetových podnikatelů nedaří, měl by vsadit na optimalizaci. Protože mu dokáže SEO specialista pomoci s takovými vylepšeními webu, která budou lépe odpovídat požadavkům internetových vyhledávačů. A čím jsou vyhledávače s nějakým webem spokojenější, tím více ho upřednostní a zajistí mu tím vyšší návštěvnost. A čím více návštěvníků na daný web přijde, tím spíše se vyplatí takové podnikání provozovat.