Není pochyb o tom, že dnes se žije jak ve skutečném světě, tak i v tom reálném. Koneckonců, díky chytrým telefonům a volnému wi-fi připojení na většině veřejných míst je internet dostupný prakticky každému, bez ohledu na věk či sociální vrstvu.
Je tedy jen pochopitelné, že firmy tohoto stavu využily k tomu, aby dále propagovaly jeho prostřednictvím své výrobky. A jednou z věcí, která se rychle stala standardem i pro ty nejmenší rodinné firmičky, je vlastní internetová stránka.
Zde příliš nezáleží na tom, zda jste si doménu koupili, či zda ji máte na některém ze serverů, které ji nabízí zadarmo (samozřejmě s tím, že na ní budou umístěny reklamy). Zde je důležité, aby vás potenciální zákazníci mohli bez problému najít.
Aby taková internetová stránka plnila svůj účel, pak by měla splňovat určité požadavky, a to jak co se týká vzhledu, tak obsahu.
Předně by měla být co nejjednodušší a nejpřehlednější. Návštěvník se musí dokázat rychle dostat tam, kam potřebuje, a to i když je tam poprvé. Ať už hledá ceník nebo kontaktní informace, rozhodně by neměl půl hodiny hledat, než se k nim dostane.
Co se hlavní stránky týče, tak ta by měla obsahovat přehledný rozcestník a úvodní příspěvek blog.pergoly-trutnov.cz. V něm by mělo být stručně popsáno, čím se firma zabývá, a jaké jsou její přednosti. Mějte na paměti, že i zde se uplatňuje zásada prvního dojmu, a úvodní stránka je obvykle to první, co potenciální zákazník uvidí. Měla by jej tedy spíše zvát, než odradit.
Umístit sem můžete také nějaké aktuality, pokud se dějí. Například informace o otevření nových poboček, o novém zboží na skladě a podobně. Na návštěvníka to pak bude působit dojmem, že webová stránka je aktuální a že informace, které zde najde, jsou přesné. A to jej povzbudí v nákupu, pokud bude váhat.
Každopádně je důležité vědět, že web sám nestačí. Ale to je něco, co by měl každý podnikatel znát, pokud chce na trhu uspět.